شرکت فرخ مهر اسپادانا

شرکت فرخ مهر اسپادانا با بیش از ربع قرن سابقه فعالیت در زمینه ی تولید و بسته بندی کره در اصفهان، آمادگی صادرات محصولات خود از جمله کره حیوانی به کلیه کشورها به ویژه همسایگان ایران را دارد.

معرفی کره های حیوانی ونک

کره حیوانی محصولی است که منحصرا از چربی شیر ( خامه پاستوریزه گاوی ) مشتق شده و بدون استفاده از هیچگونه مواد نگهدارنده ، دوران ماندگاری خود را در شرایط انجماد با حفظ خواص اولیه خود طی کند .
چربی شیر بسیار آسان هضم بوده و نقش عمده ای در تولید انرژی دارد و به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب ضروری و امگا 3 از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
دریافت فرآورده های لبنی به دلیل وجود کلسیم و پتاسیم خصوصا در دوران کودکی و نوجوانی به ساخت و حفظ توده استخوانی در سراسر دوره زندگی کمک کرده و در نتیجه خطر پوکی استخوان در سنین سالمندی و یائسگی را کاهش می دهد .

کره منبع اصلی تامین کننده چربی شیر بوده و بدلیل داشتن ویتامین های محلول در چربی (A ،D ، K ،E) بسیار حائز اهمیت است . ویتامین A و E ضد کراتینه شدن سطوح اپیتلیال پوست بوده و با نقش آنتی اکسیدانی خود باعث ترمیم پوست آسیب دیده ، درمان آکنه و جلوگیری از صدمات مویرگها می شود .
همچنین به دلیل داشتن مواد معدنی کمیاب نظیر سلنیوم و ید در کنار ویتامین ها علاوه بر کاهش بیماریهای قلبی باعث ایمنی بدن در برابر انواع سرطانها خواهد بود .
با توجه به اینکه سلنیوم یکی از قوی ترین موادی است که اثرات سمی فلزات سنگینی را که از طریق غذای مصرفی ، هوای استنشاقی و آب آشامیدنی وارد بدن می شوند خنثی کرده و از طریق کمک عمده ای به افزایش یاد گیری و تقویت حافظه می کند .

شرکت فرخ مهر اسپادانا کره ی حیوانی را در اوزان 10،15،20،25،50،100 گرمی فویل و 10،20 گرمی فرمسیل و کارتن های 23 کیلوگرمی تولید و بسته بندی می نماید .

کره حیوانی سرشار از انواع ویتامین ها مثل E,A و غنی از K2 است و دارای اسیدلوریک و بوتریک اسید و آنتی اکسیدان ها می باشد که جهت نرمی ، لطافت و بهبود پوست جلوگیری از ایجاد لک و آکنه ، کاهش التهاب و بیماریهای قلبی ، گرفتگی عروق ، تشکیل انواع تومور و تقویت اعصاب موثر است .

سیستم ایمنی بدن را قوی و از عفونت های قارچی محافظت می کند . درد مفاصل را کاهش و قدرت عضلات را افزایش می دهد . کلسترول بد را کم و کلسترول خوب را افزایش می دهد .

کره 10 گرمی حیوانی هر بسته 100 عدد
هر کارتن 16 بسته
وزن کل 16 کیلو گرم
کره 15 گرمی حیوانی هر بسته 100 عدد
هر کارتن 12 بسته
وزن کل 18 کیلوگرم
کره 20 گرمی حیوانی هر بسته 100 عدد
هر کارتن 10 بسته
وزن کل 20 کیلوگرم
کره 25 گرمی حیوانی هر بسته 100 عدد
هر کارتن 8 بسته
وزن کل 20 کیلوگرم
کره 50 گرمی حیوانی هر بسته 60 عدد
هر کارتن 6 بسته
وزن کل 18 کیلوگرم
کره 100 گرمی حیوانی هر بسته 30 عدد
هر کارتن 6 بسته
وزن کل 18 کیلوگرم
کره 10 گرمی فرم سیل حیوانی هر بسته 100 عدد
هر کارتن 10 بسته
وزن کل 10 کیلو گرم

نظرات شما

2 دیدگاه

  1. امیر حسین:

    کره ونک کره بسیار خوشمزه ایست من مصرف کردم عالی بوده

  2. افشین سلیما:

    کره ونک بسیار عالی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *