شرکت فرخ مهر اسپادانا

شرکت فرخ مهر اسپادانا با بیش از ربع قرن سابقه فعالیت در زمینه ی تولید و بسته بندی کره در اصفهان، آمادگی صادرات محصولات خود از جمله کره حیوانی به کلیه کشورها به ویژه همسایگان ایران را دارد.

سومین نمایشگاه صنایع غذایی منتخب اصفهان 95

سومین نمایشگاه اختصاصی صنایع منتخب و برتر غذایی، آشامیدنی و بهداشتی استان اصفهان آبان 95 گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه 42 شرکت کننده از واحدهای برتر تولید و بسته بندی محصولات غذایی، آشامیدنی و بهداشتی منتخب استان اصفهان که دارای نشان ایمنی و سلامت هستند، در سالن شیخ بهایی به متراژ 3 هزار متر مربع، محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشتند.

حضور واحدهای دارای نشان ایمنی و سلامت، تولیدکنندگان محصولات با قند، نمک و چربی کاهش یافته و تولیدکنندگان محصولات عملگرا، فرا سودمند و پروبیوتیک از جمله مهمترین تفاوت های سومین دوره برگزاری نمایشگاه صنایع منتخب و برتر غذایی، آشامیدنی و بهداشتی استان اصفهان به نسبت نمایشگاه های پیشین است.
پروبیوتیک‌ ها، ارگانیسم‌ های زنده‌ای هستند که مصرف کافی آن‌ها سبب نمایان شدن اثرات سلامت بخش در بدن می‌ شود.
در این نمایشگاه واحدهای با امتیاز چک لیست ارزیابی برنامه های پیشنیازی ( PRPs ) بالاتر و واحدهایی که نشانگر رنگی تغذیه ای را بر روی برچسب محصولات خود درج کرده اند، نیز حضور داشتند.
سازمان های مردم نهاد مرتبط مانند انجمن کارفرمایان، انجمن مسوولان فنی صنایع غذایی و بهداشتی، انجمن غذا، صنعت و سلامت و انجمن دوستان قلب، انجمن دیابت و سازمان ورزش شهرداری اصفهان نیز در این مشارکت داشتند.
این نمایشگاه آبان ماه 95 از ساعت 15 تا 21 در محل نمایشگاه های اصفهان در کنار پل شهرستان برپا شد.
خبرنگار: علیرضا حکیمیان

فیلم غرفه ی شرکت فرخ مهر اسپادانا در این نمایشگاه را در ادامه می بینید :



نظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *